Şifremi Unuttum

The Rising: Ballad of Mangal Pandey

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

23 yorum

26.421 views

The Rising: Ballad of Mangal Pandey
720p

Mangal Pandey 19.yy döneminde British East India Company adındaki bir İngiliz firmasında asker olarak görevlidir. O, ingilizlerden oluşma 100 bin askerlerden sadece 1 tanesidir. Mangal ve William çok iyi, yakın arkadaş olurlar ve her zaman birbirlerinin arkalarını korurlar. İzlemenizi tavsiye ederim, iyi seyirler. Daha fazla Bollywood yapımı filmi full hd ve kesintisiz olarak hintfilmi.net sitesinden izleyebilirsiniz…

23 yorum "The Rising: Ballad of Mangal Pandey"

  1. Hülya 07/11/2016, 23:48

    Amir olur da o film kötü olur mu! On numara film..

  2. yusuf 09/10/2016, 19:21

    hani film hocam. filim milim yok burda

    • admin 09/10/2016, 23:24

      Merhaba güncellendi.

  3. Tuğba 01/02/2016, 06:24

    Filmi henüz izlemedim açmaya çalışıyorum eminim diğer filmleri gibi buda muhteşemdir… Bu Ada’m bi harika 👏👏👏

  4. hakan orcun 18/01/2016, 00:39

    öncelikle bu filmi izletmede emeği geçen admin’e teşekkürler.film son derece harika ve asla pişman olmayacağınız bir yapıt.eğer bir filmde aamir khan varsa kesinlikle yorumlara bakmadan izlemelisiniz.

  5. mehmet 11/01/2016, 23:50

    yine on numara bir film ne zamaman filmlerini izlesem hep ağlatıyor beni oyunculuğu mühkemmel saygılar admin

  6. uğur 03/09/2015, 01:40

    filmin sonunda yine aglattı ya beni 🙁 alıcagın olsun amir reis 🙂

  7. emel 21/08/2015, 01:58

    vay be harika her flimde aşık oluyorum bu adama

  8. s 17/08/2015, 14:18

    admin film yok ilgilenirsen sevinirim filmi seyretmek istiyorum

    • admin 17/08/2015, 19:43

      Merhaba güncelledik iyi seyirler…

  9. Ahmet 23/07/2015, 21:32

    Ah birde film açılsa .. Yorum yapacağım yapmasına …

    • admin 23/07/2015, 21:48

      Ne hatası alıyorsunuz film kontrol edildi açılıyor.

  10. adem 13/07/2015, 07:53

    Bir an kendi ülkemdeki özgürlük için yapılan savaşlar aklıma geldi

  11. zeliha 18/03/2015, 00:30

    film çok güzeldi aamir khan’ın bütün filmleri gibi anlamadığım bu adamın filmlerini neden türkçe dublaj yapmıyorlar admin neredeyse hintçe konuşmaya başlayacagım 🙂

    • deniz derya 29/08/2015, 19:20

      konunun işlenişi, aamir khan ın oyunuluğu,müzikler ve danslar…hepsi muhteşem..ikinci izleyişim bu..henüz izlememiş olanlara tavsiye ederim..bir arkadaşımız aamir kahn ın filmlerine neden dublaj yapılmadığını sormuş..sebebini bilmem ama onun sesine kulağım o kadar alıştı ki dublajlı olarak filmini izleyemem artık 😀 hem bazı filmlerinde aynı cümle içinde hintçe ve ingilizce karışık kullanılıyor ve bu filme ayrı bir hava veriyor..hem hintlilerin ingilizce telaffuzları da pek bi komik 😀 kendi dillerinde kullandıkları kalın k harfi ve ince L harfini değiştirmeden ingilizce konuşuyorlar..velhasıl hintçe bir filmi dublajlı izlemenizi tavsiye etmem…sizde benim gibi internetten hintçe öğrenin bence 😀

  12. derya 07/01/2015, 00:59

    aamir khan her zamanki gibi süper <3

  13. ali emre 10/12/2014, 21:17

    yanlış filme yorum attım idare et admin 🙂

    • admin 10/12/2014, 21:49

      🙂 önemli değil, sildim öteki yorumunuzu, iyi seyirler…

      • anonim 03/02/2015, 10:43

        sen her kötü yorumu silersen biz filmin nasıl olduğunu nerden anlicaz ki az mantık hakkımızı çalma lütfen bunuda silme daha izlemedim ailecek bi film izlicez ve düzgün olmasını istiyorum buda yorumlardan anlaşılıyo onun için yorumları silme 🙂 😉

        • admin 03/02/2015, 10:53

          Siz olayı çok yanlış anlamışsınız arkadaş bu filme yorum atacağına diğer filme yorum atmış onu sildik zaten kötü birşeyde yazmamış, kendi isteği doğrultusunda sildik mesajı yani. Filmle ilgili kötü yorumlar silinmiyor zaten sadece küfürlü yorumları silip o arkadaşları engelliyoruz o kadar.

  14. aamir 03/06/2014, 21:59

    aamir varsa o film zaten on numaradır

  15. simran 23/04/2014, 00:39

    mangal pandeyin hayatını canlandırmiş.başarılı.tavsiye ederim

  16. irem 05/04/2013, 21:30

    Gerçek hikayenin gerçek kahramanları 9/10 Aamir’in oyunculuğuna da diyecek yok tabi

Yorum Yap



Benzer Filmler

Hint Filmi İzle

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,vkoante gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz... copyright © 2012
DMCA.com