Şifremi Unuttum

Dhobi Ghat – Mumbai Diaries

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

25 yorum

33.627 views

Dhobi Ghat – Mumbai Diaries
480p

Filmimiz Hindistan’ın en güzel şehirlerinden biri olan Mumbaide geçmektedir. Filmde 4 farklı kişilik ,4 farklı yaşam tarzı ve 4 farklı meslek sahibinden olan insanlar ele alınmıştır. Bunlardan biri oyuncu olmak isteyen bir temizlik görevlisi, fotoğrafa ilgili duyan bir bankacı ve bir ressamdır. Filmde Hindistan Bollywood sineamsının en ünlü aktörü Aamir Khan başrol oynamaktadır. Hintfilmi.net iyi seyirler diler…

25 yorum "Dhobi Ghat – Mumbai Diaries"

  1. leman 30/01/2016, 18:10

    Ya bisi sorcam. Aamir gercekte sigara kullanmiyo dimi?
    Sadece film icin mi? Eger sadece film icinse nasil bagimlilik yapmadi?
    Lutfen cevap 🙏

  2. aysenur 27/01/2016, 17:47

    filmi izlemeden önce baya bi önyargılıydım çünkü herkes yorumlara zaman kaybı sıkıcı veya ne biliim aamire yakışmamış gibi şeyler yazmış bnce gayet iyi bir film ewt başlarda sıkıcı çünkü olayı anlamıosunuz bu kadın kamerayla napıo faln ama sonradan alışıyosunuz bn filmi izlediim için mutlyum ve zaman kaybı olarak düsünmüyorum sonuçta bir aamiral olarak paşamın bi filmini daha izledim bu filmin diğer filmlerden önemli bir ayrıcalığı ise bollywood filmlerinde olan müzikaller ya da renk cümbüşü yok o yüzden bnce ayrıcalıklı bir film
    sonuç olarak izleyin izleyin güzel film 🙂 🙂

  3. leman 23/10/2015, 21:24

    Ehh…fena degildi. Yani benim bollywood prensime yakışmamış belki ama güzel ve ders vericiydi. Biz burada yedigmiz bir tabak yemege burun kivirirken oradaki insanlar karinlarini doyurmak icin fare oldurmeye razilar. Aamirin roportajda “Kirana bir kez daha asik oldum” sozune katiliyorum. O kadini sevmesem de…
    Bence Kiran guzel bir senaryo yazmis ama profesyonelce bir cekim olmamis gibi. Yani normal bir film gibi degil, ama guzel…kiranin ellerine, aamirin oyunculuguna saglik.:))

  4. Yeni Türk Edebiyatı 19/09/2015, 00:30

    Çoğu film tutkunu arkadaşlar, klasik olay örgüsü bağlamında sürekli aksiyon, olay, hareket ve sairi bekliyor. Oysa bazı filmler, hepimizin edebiyatta “durum hikayesi” diye duyduğumuz anlatım/aktarım tarzı çerçevesinde olaylara değil durumlara odaklanır. Böylece hayatın küçük ve ayrıntı görünen noktalarının aslında insanı ne kadar derinlikli (ama dingin) bir akışla sınadığını açık etmeye çalışır. Genel anlamda bu tür filmler ya da bu tarzdaki tüm kurgusal yapıtlar (hikaye, roman vs.), insan teki’nin psikolojisine ışık tutar. Bir farkındalık yaratmaya, kendimizi bir de bu taraftan sorgulamaya çağırır. Bu çağrıya kulak verenler, bir yapıtı yalnız haz duymak için seyretmeyen/okumayan “hakiki sanatseverler”dir. Biraz kesin bir ifadeyle diyebilirim ki; insan olma ve zekâ kalitemizi bu tür filmlerle ölçebiliriz. BENCE BU FİLMİ SEYREDİN; AAMİR KHAN CANDIR YAA:))

    • leman 23/10/2015, 21:27

      Tabi ki candir. Bir tanedir o bir tane. Bu arada katiliyorum sana

  5. sadber 27/04/2015, 14:14

    film superdi filmin anlami ise parasizlik caresizlik yoksulluk buyuk sehir ama cok fakir insanlar bu film super anlayana tabi

  6. merve 13/03/2015, 18:07

    her kesitten insanlar hakkında bilgiler var bence tamam aksiyon komedi eğlence aşırı şekilde işlenmemiş ama güzel bir filmdi en azından yaşamdan olan bir filmdi.

  7. Nur 14/02/2015, 21:09

    Etkileyici bi filmdi konusu ilginç klasik Aamir Khan filmleri gibi değil ama ben bu filmi sevdim süresinin kısa olmasıda cok iyi uzatsalardı sıkardı zaten olay hikayesinden cok durum hikayesi gibi olmuş bi kesit verio size ama bence cok güzel izlemekle bşi kaybetmezsiniz

  8. zeynep 10/02/2015, 16:45

    tam bir saçmalık zaman kaybı aamir khana yakışmadı.çoook saçma

  9. naz 05/02/2015, 22:46

    aamir khan’dan festival filmi tadında çok güzel bir film, ben çok beğendim.

  10. Oğuzhan 24/01/2015, 02:39

    Böyle bitmesi yakısmamış ama Hindistan hakkında bir çok bilgi veriyor

  11. merve 18/12/2014, 21:26

    imdb puanlarını hep abartarak yazıyorsunuz bu filmin 7.2

    • admin 18/12/2014, 21:38

      Merhaba
      Merve Hanım filmi neredeyse 2 sene önce eklemişiz, imdb puanları sürekli değişiyor biz eklerken 7.5 miş şim di 7.2 ye düşmüş. sitedeki 1000 e yakın filmi hergün bakıp imdb puanlarını güncelleyemeyiz maalesef. iyi seyirler…

  12. simran 06/12/2014, 01:53

    fakirin çilesi zenginin eylencesi.bence güzeldi.belgesel tadında bıraz

  13. derda 06/09/2014, 17:15

    keşkee anlayana şaşıyorum. IQ kaçtı ???

  14. Ezgi 06/09/2014, 14:32

    bu film ne anlatyor anlayan var mı ? ben filmi anlayana kadar film bitmiş şu ana kadar izlediğim en saçma filmdi

  15. nevin çolak 11/05/2014, 02:27

    çok güzeldi aamir khan oyunculuğunu döktürmüş

  16. Merve 07/02/2014, 22:36

    Gerçekten hiçbir şey anlamadım. Bence zaman kaybı..

  17. aysegül 01/02/2014, 19:55

    hakkaten çok farklı ve güzeldi.

  18. Selin Hallı 06/09/2013, 21:04

    İzlediğim Bollywood filimlerinden çok farklıydı. Burada gerçek Hindistan’ı gösteriyorlar. Aamir her zaman yaptığı gibi sadece film çekmemiş yine ülkesinin bir eksikliğini yansıtmış beğendim…:)

  19. kara lale 15/08/2013, 16:43

    Her ne kadar dans, müzik, eğlence, renk vs. yoksa da gerçek Hindistan’dan gerçek insanların gerçek sorunlarını anlatan bir film olmuş. Bir şey anlayıp anlamamamız çok mühim değil. Hindistan ve oradaki insanların yaşamı hakkında fikir sahibi olmak isteyen kişilerin sıkılmadan izleyebileceği bir film. Ancak klasik Bollywood cümbüşü arıyorum diyorsanız, zerresi yok. Bunu bilin, ona göre seyredin. Ben beğendim.

  20. nur 04/08/2013, 17:12

    Aamir Khan sanat filmi yapmış.. Valla hiç bişey anlamadım.

  21. Keyhar 18/07/2013, 10:49

    62.32 den sonra bitiyor? bu ne şimdi? Admin bi ilgilenir misin?

    • admin 18/07/2013, 14:04

      Merhabalar
      Az önce filmi kontrol ettim. Filmde bir bozukluk yok. Muhtemelen internet bağlantınız kesildi, dolayısıyla da film yüklemesi durdu ve 62. dakikada kesildi. Tekrar denerseniz düzelicektir, film yüklendikten sonra plyer imlecini 62. dakikaya getirirseniz kaldığınız yerden izlemeye devam edebilirsiniz. İyi seyirler…

    • Sibel 06/07/2015, 17:40

      Ya sadece Aamir Khan karısı yazdığı için oynamıştır bu filmde eminim. Sonu hiçbiryere bağlanmayan sıkıcı basit berbat bir film. Bu ne yaaa… Aamir Khan’a hiç yakışmamış. Bu kadar güzel ve anlamlı filmler yapan Aamir bu filmi nasıl yaptı yaaa, bir de röportajında diyorki bu senaryoyu okuduktan sonra karısına tekrar aşık olmuş. :)))) Bu adamda nasıl bir sevme arzusu varsa artık böyle bir senaryoyla karısına birkez daha aşık oluyor…. Aşk gözünü kör etmiş galiba böylesine berbat bir filmi bile yapabiliyor. Yakışmadı Aamir Khan senin gibi birine yakışmadı…. Sakın izlemeyin fazlasıyla vakit kaybı…..

Yorum Yap



Benzer Filmler

Hint Filmi İzle

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,vkoante gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz... copyright © 2012
DMCA.com