Şifremi Unuttum

Delhi Belly

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

15 yorum

24.320 views

Delhi Belly
Sonia ismindeki genç kadın Hindistan’ın güzel şehri Delhi’de ikamet etmektedir. Sonia Viladimir adındaki kişiye bir paket ulaştırmak zorundadır, bunu tek başına yapmaya cesaret edemez ve yeni nişanlısından yardım ister. Nişanlısı ise birlikte yaşadığı 2 arkadaşı ile birlikte pekte istekli olmayarak yola çıkarlar. Fakat işler bu üçlünün istediği gibi gitmeyecektir. Kendilerini büyük bir suçun içerisinde bulurlar ve polisten kaçmaya başlarlar. Film hem suç sahneleri hem komedi içermektedir. Yapımcılığını Hint sinemasının en ünlü oyuncularından Aamir Khan’ın yaptığı 2011 yapımı film IMDB den 7.7 gibi güzel bir puan almıştır. Hintfilmi.net iyi seyirler diler…

15 yorum "Delhi Belly"

  1. emreakkoyun 30/01/2016, 21:09

    Ciddi anlamda 5 yıldır film ve dizi izliyorum..İlk defa yorum yapıyorum.

    Aamir Khan ın filmlerinden çok zevk aldım taaki bu filmi izleyene kadar.Bence zaman kaybı izlemenizi tavsiye etmem hiçbir sürükleyiciliği yok.Güzel diyen arkadaşlar bence daha fazla film izlemeli ve iyi ile kötüyü ayırmanızı tavsiye ediyorum.

    Yinede emeğe saygı teşekkürler Admin.

  2. muras başaran 27/10/2015, 09:26

    Böyle saçma bollywood filmi gormedim sakın izlemeyin ben atlatarak baktım berbat. İmran Khandan soğudum resmen ya

  3. dilay 27/03/2015, 21:39

    Galiba uzun zamandır izlediğim en eğlenceli ve komik filmdi. Bazı insanlar filmi çok açık bulmuş ve beğenmemiş, herhalde istiyorlar ki bütün hint filmleri aynı tarz olsun, anlamıyorum bu zihniyeti! Filme gerçekten çok güldüm ama bu film o salak saçma komedi filmleri gibi değil drama şeklinde yani akshay kumar tarzı bi komedi değil. Özellikle de komik sahnelerde o aptal kahkaha efektlerini kullanmamaları çok iyi olmuş zira çok inandırıcı tesadüflükler yaşanıyor filmde. İmrana bir kez daha bayıldım ve diğer iki yan karakterde çok başarılıydı. İzlemeyi ertelemekle hata etmişim bence. Filme Aamir Khan eli değmesi beni çok sevindirdi çünkü güzel bi mizah yönü var. Son olarak da ”Sende nefret ediyorum seni sevdiğim gibi, seni sevdiğim gibi parantez içinde”

    • admin 27/03/2015, 21:42

      Detaylı ve bilgilendirici yorumunuz için teşekkürler Dilay hanım.

    • Serdar Çankuş 27/03/2015, 22:27

      Filimi o kadar övmüşsün ki listeme alıcam kesinlikle izlicem.
      Bende Imran Khan etiketi altındaki bütün filmleri izlemişimdir.
      Bir tek nedense bu filmi izlemek istememiştim.
      ama yazdığın yorum fikrimi değiştirmeme sebep oldu diyebilirim.
      Umarım filmi izledikten sonra pişman olmam.

  4. robin 30/10/2014, 19:39

    Ben bu filmi baska sitede izled7m hemde uc defa zevkler ve renkler tartisilmaz demek bu olsa gerek izlerken gul.ekten ceneme agrilar girdi. Super bi komedi filmi simdi bide burda izleyecem.

  5. elif 28/10/2014, 00:38

    imrana hiç yakıştıramadım iğreç bir film

  6. fatma 17/08/2014, 20:59

    sevmedim

  7. sssbollywoodsss 01/05/2014, 14:42

    bu filme berbat diyenler sanırım ya kör ya da filmi tam olarak izlememiş..hayatımda izlediğim en komik hint filmiydi..biraz +18 bi film olmuş ama bence çok başarılıydı..ilk defa bi imran khan filmi izledim ve çok beğendim..mutlaka izleyin bence ama 18 yaşından büyükseniz tabii..

  8. dilara 01/05/2014, 10:30

    berbat bi film. izlemeye asla değmez, iğrenç ötesi

  9. elmuah deren 13/03/2014, 00:48

    Cok küfürllü bir film imran khana da aamir khana da yakısmamış izlemeye degmez vakit harcamayın bence

  10. neslihan 23/02/2014, 20:36

    bence gayet komikti ve güldürüyor özellikle kıvırcık saçlının başına gelenlere çok güldüm.filmde aamir khanın parmağı var sonuç olarak güzel olmaması mümkün değil izleyin derim;)

  11. zeynep 01/02/2014, 21:07

    Filmin sonuna bayıldım Aamir <333

  12. Ebru 17/07/2013, 00:42

    Imran Khan ne yapmis ya? Bu filmi ona hic yakistaramadim.

  13. figen 17/06/2013, 05:47

    çok saçma hint filimlerinden çok uzak ve aptalca..komedi değil küfür dolu!!

Yorum Yap



Benzer Filmler

Hint Filmi İzle

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,vkoante gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz... copyright © 2012
DMCA.com