Şifremi Unuttum

Anjaana Anjaani

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

94 yorum

84.900 views

Anjaana Anjaani
720p

Anjaana Anjaani iki farklı hayat hikayesini birleştiriyor. Aakash işinde iflas bayrağını çekmiş ve artık hayatına son vermek istemektedir, Kiara adındaki genç ve güzel kızda hayatını sonlandırmanın yollarını aramaktadır, çünkü çok sevdiği nişanlısı onu terk etmiştir. Bu ikilinin yolu ise bir köprüde kendilerini atmak isterken birleşir, fakat insanlar onlara engel olur, sonrasında ayrı yerlerde intihara kalkışırlar bu seferde başaramazlar ve yolları bu sefer hastanede kesişir. Sonrasında ikili bu işin böyle olmayacağını, beraber intihar etmeye karar verirler. Köprüden 31 aralık günü atlamak üzere sözlenirler. Atlama tarihine tam 20 gün vardır ve ikili bu 20 günde hayatlarında yapmadıkları şeyleri yapmaya karar verip, beraber vakit geçirmeye başlarlar. Hintfilmi.net bu güzel romantik komedi filmini sunar. Filmde aynı zaman hint müziklerinin ezgilerini doyasıya yaşayabilirsiniz.

anjaana-anjaani-resimleri

94 yorum "Anjaana Anjaani"

  1. Fatih 26/10/2016, 06:49

    Filmi nasil indirebilirim

    • admin 27/10/2016, 19:34

      Merhaba indirme programlarıyla indirebilirsiniz sitemizde indirme linki vermiyoruz maalesef.

  2. anjaani :D 23/03/2016, 20:50

    ÇOKKKK GÜZELDİİ FİLM HERKES İZLESİN .. İZLEYİN İZLETTİRİN ! MÜKEMMEL YAAA <3 ROMANTİK , EĞLENCELİ , KOMİK , MACERA DOLU , SAMİMİ SICACIK BİR AŞK HİKAYESİ .. UNUTMAYIN YAŞAMAK İÇİN ÇOOOK SEBEP VAR 🙂 😉

  3. hh 31/12/2015, 20:07

    izleyin lan güzel film işte 🙂

  4. sevda damla 02/12/2015, 05:18

    Ayy nasıl güzel bir filmdi ya.. İçimi ısıtan sıcacık bir filmdi. Böyle bir filmin puanı nasıl bu kadar düşük olabiliyor anlamıyorum :S mükemmeldi.. Kesinlikle tavsiye ederim.. Ayrıca da böyle güzel bir filmi sorunsuz izlediğim için de hintfilmi.net ‘e teşekkürü bir borç bilirim…

  5. yasemin 16/11/2015, 20:16

    puanı nasıl bu kadar düşük olur bu film yorumcuları bişeyden anlamıyor bence muhteşem bi filmdi 10 uzerinden 10 verirdim ben olsam çok duygusal ve anlamlı bi film anlayana tabi

  6. melisa 14/09/2015, 02:53

    Zaten 3 khan dan sonra Bollywood un en iyi oyuncusu ranbir kapoor ve bu filmi de muhteşem mükemmel bir film kesinlikle izleyin çok komik ? priyankanin da su ana kadar izlediğim filmlerinin en güzeliydi diyebilirim ( don 1-2 de onun oyunculuğunu beğenmemistim ?? SRK 1 numara tabikide )

  7. bklvc 09/07/2015, 18:40

    inanılmaz güzel bi filmdi ranbir sana bi kez daha aşıkmoldum yani harikasınnnnn

  8. esra 29/06/2015, 15:52

    cok güzel bir film cok beğendim ranbir harikaaaa

  9. yasar 10/06/2015, 01:21

    yuz defa ızle gene ızlersın yok boyle guzel fılm hayatım boyunca hıc boyle guzel fılm gormedım duygulandım guldum yok arkadas ben fılm beyendım

  10. asik kiz 04/06/2015, 01:40

    Yok boyle bir Film yah süper di hayran olmamak munkun degl super ötesi bisi

  11. Şeyda 19/05/2015, 19:36

    Yorumlardan yola çıkarak izlicem inşAllah dediğinz gibidir arkadaşlar 🙂

  12. leyla 15/05/2015, 23:15

    cok cok cok guzell 😀

  13. Aysgl_Aysgl 10/03/2015, 17:13

    film güzel ama kızı hiç begenmedim filme..Erkek oyuncununsa hayranı oldumm 🙂

  14. Aybüke 08/03/2015, 15:58

    Harika bir filmdi Ranbir ve Priyanka uyumu süper ♥

  15. seydanur 27/02/2015, 21:57

    Ranbir kapoor bir harika 😀 çok hoş ve güzel bir film 🙂 🙂 🙂

  16. ERTAN 23/02/2015, 19:56

    ya tek kelimeyle mükemmel askı sanki gercekten yasıyorlar hint filmi herseyrettigimde yeniden insanın asık olası geliyor

  17. özlem 18/02/2015, 20:16

    filmmm gerçektende harika herkese tavsiye ederim

  18. maral 18/02/2015, 03:00

    çok romantik film hem ağlayıp hem gülüyosunuz kesinlikle durmayın izleyin derim

  19. tuti 09/02/2015, 18:17

    bu müthiş birşey ( OH MY GOD) 🙂

  20. zeynep 27/01/2015, 14:59

    çok hoş film di

  21. delicia 20/01/2015, 01:10

    ranbir ve priyanka harikalar tıpkı barfideki gibi

  22. hazal 27/12/2014, 02:19

    hariiiiiiiiiiiiiikaydiiiiiiiii prinka çopra superdi sanki umut verdi bana ayy inanamyrm :DDDDD

  23. özgür 27/12/2014, 02:14

    (Tanrının hep yanında olduğundan haberin yok) çok güzel bir aşk hikayesi zamanınız boşa gitmezzz:)

  24. inci 26/12/2014, 23:26

    çok güzeldi… izlediğime bi sn bile pişman olmadım.tamamen aşk filmi ve romantik. başarılı 😉

  25. Tofiqa 21/12/2014, 00:16

    harika bir film. Komik ve romantik. bazan da agladim bile….. SUPER. I LOVE RANBIR
    KAPOOR…… Barfi ciksaydi ona da bakardim

  26. naz 18/11/2014, 00:09

    Çok eğlenceliydi. Ama şu şarkılar gerçekten cok sıkıyo. Güzel de olsa çok uzun olunca yoruyor. Ağlayayım diye açtım ne de olsa o barfi ağlatır dedim güldürdü 🙂

  27. feqan 06/11/2014, 23:23

    super filim

  28. simay 04/10/2014, 23:20

    Daha akıcı olabilirdi ama yine de iyiydi. Sonu gerçekten çok romantikti. Samimi bir oyunculuk vardı

  29. sule 03/10/2014, 08:41

    süper

  30. Filmkolik 29/09/2014, 21:11

    Bu film için yaptığım yorumun yetersiz olduğunu düşünüyorum…gerçekten güzel bir film.ayrıca tujhe bhula diya şarkısı mükemmel…

  31. ulker 21/09/2014, 11:32

    bence mukemmel bir film. IMDB 5.6 az bi puan yuksek puanlari hak ediyor.priyanka ve ranbiri birbirlerine cok yakistiriyorum.mukemmel otesi

  32. Filmkolik 17/09/2014, 22:48

    İmdb puanı neden düşük anlamadım,daha iyi bir paunı hakediyor.çok güzel bir filmdi…

  33. black0000 14/09/2014, 04:18

    ıggreenc bı fılm hayatımda bunun kadar ıgrenc ve saçma dıyenlerın ağzına kürekle vurmak lazım … lan hayatımda bunun kadar güzel bır fılm ızledım 3 ıdıoıts dostana abıme gelın arıyorum sonra bu arkadaşlar ızleyın geberesıcıler yatın asaghı bı vurarsam gorersınız :))))))))))))))))

  34. merve 11/09/2014, 03:11

    Böyle şeyler anca filmlerde olur desemde iyi filmdi 😉

  35. mucty 01/09/2014, 02:39

    İzlemeyip yorumlara göre değerlendirme yapan sayın kardeşim,öncelikle bana güvenebilirsin,
    alıcaksın abi sevdiğini yanına,izliceksin bi güzel baştan aşağı filmi ve onu ne kadar çok sevdiğini aşık olduğunu anlıcaksın,sevgin kat kat artıcak yani bildiğin sevgi patlaması yaşıcan yaw,lan ne romantik duygusal bi film be içim parçalandı 😀
    Şaka bir yana gerçekten ciddi anlamda adamlar bu işi biliyorlar,artık hintkolik oldum ,korku filmlerini bile artık hintlilerden izlicek duruma geldim,ama romantizm üzerine,hint ve uzakdoğu(çin,japon) filmlerini değişmem.
    Bu aktörü ilk Barfi filminde izledim,daha sonra da filmlerin devamını izlemeye karar verdim ve hepsi de birbirinden güzel,hele bir de imran khan var zaten kızlar iyi bilirler onu,butun filmlerini izleyebilirsiniz,hepsi ama hepsi romantik komedi ve işin en güzel yanı bir aşk,sevgi,tutku,fedekarlık,sadakat,şefkat bu kadar güzel anlatılmaz ya..
    KESİNLİKLE İZLE BAK DEDİĞİMİ YAP,PİŞMAN OLMUCAKSIN 😉

  36. özlem 23/08/2014, 18:37

    harika yaa bayıldım yaa yine harika bir filmdi

  37. helen 27/07/2014, 20:09

    tskkrlr

  38. helen 27/07/2014, 19:42

    filmi açamıyorum
    sunucu bağlantıyı red ettı diyor neden acaba?

    • admin 27/07/2014, 19:52

      Arkadaşlar vk sunucularında sorun var bir süre daha izleyemeyebilirsiniz, bir süre sonra düzelecektir, her sitede bu şekilde…

  39. omer 22/07/2014, 12:27

    bazı internet cafelerden bu site üzerinden film izliyemiyorum Bu site filtrelenmiş olup vb. seyler yazıyor. admin lütfen cevap verir misin. şimdiden tşk ederim.

    • admin 22/07/2014, 14:12

      Merhaba, internet kafelerde birçok film izleme sitesi filtrelenmiştir, bizim yapabileceğimiz birşey yok maalesef…

  40. avan 10/07/2014, 09:29

    Film güzel ayrıca imdb puanı yerinde yüzüklerin efendisi mi bu canım 8-9 puan alsın altı üstü romantik bi fillm. Güzel yani izleyin müzikleride iyidir.

  41. esra 07/07/2014, 18:35

    süper ötesi izleyin mutlaka

  42. mihrimah 07/07/2014, 01:25

    Sitede bi sıkıntı mı var izlemek istediğim hiçbir film açılmıyor ya da donuyor

    • admin 07/07/2014, 09:08

      Merhaba, sitede bir sıkıntı yok, bilgisayarınızı ve bağlantınızı kontrol edermisiniz…

  43. dilsat 05/07/2014, 02:43

    Muhteşem tek kelimeyle harika harika. Kesinlikle izleyin hem romantik hem de komik bi film izlerken hem duygulandım hem güldüm..

  44. Mustafa 29/06/2014, 06:37

    10 numara 5 yildiz :))=

  45. gülce 26/06/2014, 02:12

    Senaryosuyla,Ranbir Kapoor ve Priyanka Chopra’nın oyunculuğuyla hem duygulandıran hem güldüren ve iyi hissettiren izlenmesi gereken güzel bir film.

  46. elif 22/06/2014, 21:57

    muhteşem bir film. bittikten sonra sizi kıskandıran bir aşk hikayesi

  47. adem 21/06/2014, 21:27

    böyle film varmıymış ya mükemmel ötesi bu adamın çok filmleri güzel

  48. hatice 10/06/2014, 00:34

    gayet güzeldi siteye teşekkürler siz cevirmenlere daha coookk tesekkurler

  49. Almaz 23/05/2014, 16:43

    Bir film bu kadarmi guzel olur?… Ne kadar eylendim anlatamam hepsi Cevirmenlerin sayesinde…BAyilarak izledim Coook tesekur ediyorum… Izlemeyenlere tafsiyem hic durmayin)))

  50. sssbollywoodsss 19/05/2014, 20:27

    film çok güzeldi beğendim..çok ta komikti.. herkese tavsiye edrim

  51. zeynep 18/05/2014, 23:18

    Ağlatır mı film ?

  52. penaber 18/05/2014, 00:56

    tek bir şey yazacağım:
    Bitmesini istemeyeceğiniz bir film.

  53. yaprak yaman 30/04/2014, 02:55

    tek kelimeyle süperdi izlemenizi tavsiye ederim

  54. nuray 23/04/2014, 01:46

    super otesi bi filmdi bayildim ve tavsiye ederim

  55. Aysgl... 15/04/2014, 16:48

    Offff süper bi filmdiiii..dehşet güzell bayıldım yaaaaa 🙂 Ranbirrr <3 Tanıdıktan sonra hayran oldugum insann 🙂 bütün filmlerini izliemek istiyorummm 🙂

  56. abeymürvet 15/04/2014, 14:31

    Ranbir nasıl bir insan, nasıl bu kadar şirin birisi olabilir 😀 Barfii filmini yanlışlıkla aksiyon filminin tekpart kısmına koymuşlardı izledim ve :DDDDD tümünü izleyeceyim filmlerinin… Abi ne kadar müthiş bir insandır bu ranbir 😀 Bütün filmleri ayrı bir yer kaplıyor bende hiçbirisini ayırt edemiyorum 😀

  57. şeyma 13/04/2014, 19:16

    Bir RAnbir Kaapoor klasiği. daha yüksek puanı hakediyor bencede

  58. murat 13/04/2014, 15:33

    filmin 45.dak ında itibaren izleyemedim gerisi seyredilmiyor

    • admin 13/04/2014, 16:33

      Merhaba bağlantınızı kontrol edip tekrar deneyin, hiçbir sorun bulunmamakta.
      Bu tarz sorunlarınızda yorum yazmak yerine bağlantınızı kontrol edip tekrar deneyebilirsiniz.
      İyi seyirler…

  59. ayse 13/04/2014, 04:10

    ayy muthis !!!! siddetle tavsiye ederim cok guldummm

  60. Elanora 02/04/2014, 19:20

    Çok güzel 🙂

  61. leman 02/04/2014, 15:12

    super filim hemen izleyin

  62. Ülkü 08/03/2014, 19:12

    10 Numara 5 yıldız 🙂 çok eğlenceli aynı zamanda çok romantik bir filmdi.. teşekkürler admin.

  63. jirin 05/03/2014, 02:54

    herkes zaten söyliceklerimi söylemiş ama bi gercek var film gercekten harıkaydı izlenmesı şiddetle tavsiye ederım .

  64. ilyas 03/03/2014, 16:55

    eglenceki güzel bir film 🙂

  65. mira 27/02/2014, 04:01

    çok güzeelllllllllllllllllllllll mutlaka izleyin

  66. eva 26/02/2014, 19:38

    Hem eğlendiriyor hem aşkı hissettiriyor. İzlediğime pişman etmedi kesinlikle

  67. recep 23/02/2014, 22:15

    çok güzel bir filmdi izlemenizi tavsiye ederim..

  68. cebeci 15/02/2014, 20:24

    tek kelimeyle saçmalık beğenenler neyini beğendi anlamıyorum aşk. kesinlikle zaman kaybı ömrünüzden giden 3 saate yazık olur

  69. canerrr 09/02/2014, 04:06

    izlemeye değer emekleriniz için teşekkürler.

  70. htc 29/01/2014, 11:56

    bu site alıskanlığım oldu. vazgecemiyorum. bu filmin sarkısını daha önceden dinlemiştim ve filmi izlemek bu hafta nasip oldu. her aksam acıp acıp yeniden izliyorum. emeği gecenlere tesekkürler. kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  71. Merve 27/01/2014, 16:10

    Muhteşem süper harika dehşetül vahşet söylicek kelime bulamıyorum o.O

  72. abilsrk 15/01/2014, 01:05

    süper ötesi bir filmdi mutlaka izleyin

  73. Zelia 13/01/2014, 22:32

    Iyi aksamlar admin film bende acilmiyor???

    • admin 14/01/2014, 15:55

      Merhaba
      Sadece bu film açılmıyorsa bağlantınızı kontrol edip tekrar deneyin, hiçbir film açılmıyorsa DNS ayarlarınızı değiştirmeniz gerekli.
      Nasıl yapıldığını Google arama motorundan bakarak yapabilirsiniz. Sitedeki tüm filmleri sorunsuz çalışmaktadır.
      İyi seyirler…

  74. YASMİN 12/01/2014, 00:28

    TEK KELİMEYLE MÜHTEŞEM…

  75. senem 11/01/2014, 03:48

    izlediğim en güzel romantik hint filmi izlemenini şiddetle tavsiye ederim…..

  76. KamilMelek 11/01/2014, 01:21

    İzlenmeye değer güzel bir film…

  77. Şüheda 04/01/2014, 02:21

    Çok tatlı bir filmdi ya :)) İzlemenizi tavsiye ederim :))

  78. Nurşen 28/12/2013, 01:56

    çok çok çok güzeldi 😀 mutlaka izlemelisiniz

  79. Banu 27/12/2013, 19:32

    ya ne sirin ne guzel bi film yaaa…

  80. filmkolik 24/12/2013, 08:22

    on numara filmdi bğendim gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum aynı jer gibydi biliyorsun benim babam …. izleyen pişman olmaz rahatına baksın bu filmi izlesin…..

  81. ahmet 22/12/2013, 18:38

    çok güzel bir filmdi ve en beğendiğim iki oyuncu kanbir ve priya bence on numaralar.

  82. g 22/12/2013, 11:37

    priyanka ile ranbir i ilk bu filmde görmüştüm,çok güzel bir film daha yüksek bir puanı hak ediyor

  83. bulo 21/12/2013, 22:17

    tek kelimeyle harika…

  84. aslı 21/12/2013, 21:43

    gerçekten çok güzel ve çok anlamlı bir filmdi. izlenilmeyi hak ediyor :))

  85. Yeter 18/12/2013, 21:05

    5,6 dan daha fazlasını hak ediyo. Harika bi filmdi. Şiddetle tavsiye ederim 🙂

  86. arif arapoğlu 18/12/2013, 00:19

    dehşetül Wahşet İzlemenizi tavsiye ederim çok güzel 🙂

  87. zorbeğenir 17/12/2013, 21:04

    Gerçekten çok güzel sıcak bir film romantikten öte çokda güldüm.Bence imdb den az almış.Emeğe teşekkürler

  88. farah 16/12/2013, 23:06

    bugune kadar izlemediğim için çok pişmanım.insanın içini ısıtan harika bir film.

Yorum Yap



Benzer Filmler

Hint Filmi İzle

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,vkoante gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz... copyright © 2012
DMCA.com