Şifremi Unuttum

Anjaan 2014 Tek Part İzle

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

52 yorum

23.800 views

Anjaan 2014 Tek Part İzle
720p

Raju ve Chandran karşılarına çıkan herkesi deviren çete liderleridir. Şan ve şöhretleri korkunç lakabı ile bilinen Imran‘a ulaşır. Imran bu ikiliyi görmek ister kim muhitinde artistklik yapıyor diye. Olay gelişir ve intikam için birbirlerinin ailelerinden kız kardeşler vs… kaçırılmaya başlanır.

*Filmin çevirisi için Kudret hanım’a çok teşekkürler.

52 yorum "Anjaan 2014 Tek Part İzle"

  1. Nuray 13/07/2016, 18:35

    Film acilmiyor. Her parti denedim ama olmuyor

    • admin 13/07/2016, 22:31

      Merhaba tekrar denermisiniz.

  2. SeneR 27/06/2016, 00:39

    Harikaaaa Bi film Izlemeyen kalmasinn Supeeeeeeeeeeeeeeer !!!!! Admin Sen Bi Harikasin Dostum ..

  3. merve 11/04/2016, 01:00

    süperdi. tek kelime ile. benim gibi yoruma bakip izleyenler hic durmasin bence 🙂

  4. Destan 15/01/2016, 23:32

    Fillm acilmiyo ga nezamandir ugrasiyom ama olmuyo

    • admin 19/01/2016, 16:23

      Film açılıyor beklemeniz gerekiyor okru otomatik açılacaktır.

  5. Seva 14/11/2015, 00:57

    guzel bi filimdi

  6. kısmett 01/09/2015, 14:17

    Benim gibi yorumlara önem veriyorsanız bu yorumu lütfen dikkate alın.FİLM MÜKEMMEL BANG BANG BANG

  7. iyimser 31/08/2015, 22:51

    aksiyon, dram, sadakat, dostluk, aşk ne deseniz var çok güzeldi. tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.

  8. mervee 16/07/2015, 04:24

    izlenilecek başlıca filmlerden tek sıkan salman tarzı kavgalar 🙂 ama o bile iyiydi

  9. zehra 22/05/2015, 23:08

    Merhaba film acilmiyor

  10. elif akkaya 17/04/2015, 19:51

    çok çok güzeldi

  11. hatice 13/04/2015, 14:10

    asıl olması gereken dostluğu anlatan güzel bir filmdi. Suriya zaten olağanüstü oyunculuğunu yine göstermiş..

  12. Eyüp 09/04/2015, 03:39

    Arkadaşlar filim aramayı bırakın direk başlayın . Pişman olmazsınız Başarılı bir eser

  13. Serdar Çankuş 08/03/2015, 22:03

    Çok güzel bir intikam öyküsü anlatılıtor.
    Sıkılmadan izleyebilceğiniz bir film.
    Hem Aksiyon hem aşk ilede taçlandırılmış film.
    İyi seyirler.

  14. serdar 28/02/2015, 02:07

    admin arkadaşım emeğiniz için sağolun fakat neden genelde hep altyazı bizim için sorun olmuyo ama aile ile izlenemiyo lütfen dublaj sitedeki tüm filmler için

    • admin 28/02/2015, 09:39

      Merhaba, Serdar bey dublaj ciddi bir iştir bizim dublaj yapmamızı beklemiyorsunuz sanırım. Biz Türkiye de profesyoneller tarafından yapılmış olan dublajlı hint filmlerini yayınlayabiliriz sadece. Birçok hint filminede dublaj yapılmadığı için yapacağımız birşey yok maalesef.

  15. Hasretim 27/02/2015, 01:37

    güzel bir film izlenmeye değer. emeğe saygı tşkler…

  16. Esra 25/02/2015, 13:59

    Aksiyonlar abatılmiş olsa bile etkileyıcı ve nerde boyle dost :)))süper muhtesemmmm

  17. Serkan 21/02/2015, 21:00

    Admin film açılmıyor. Üzgün surat çıkıyor. Düzeltirseniz sevinirim. Kaç gündür ha bugun açılacak ha yarın bi türlü izleyemedik.

    • admin 21/02/2015, 21:34

      Merhaba üzgün surat görüyorsanız hiçbir siteden mailru ve okru videolarını açamıyorsunuz demektir, çözüm yoluda dns adresini değiştirmeniz. Zaten internetten dns adresi değiştirmeden film izlemeniz mümkün değil. Filmleri kontrol ettik alternatif partlarından ikiside sorunsuz açılıyor…

  18. mahmud 18/02/2015, 00:34

    bukadar guze filim izlememistim admin emeyine salik filim 100 numara super tsk

  19. deniz 17/02/2015, 18:55

    Sagolun

  20. canan 17/02/2015, 13:36

    gözüküyor tşk ederiz.ben zaten bundan sonraki filimleride mail ru yada vk yüklerseniz çok sevinirim dedim.bide shahrukh khanın hayatını da mail ru ya yüklerseniz çok ama çok sevinirim.hayırlı çalışmalar.

  21. canan 17/02/2015, 09:28

    admin filimleri mail ru dan yüklersen çok seviniriz.güzel olmuş tşk ederiz.alternatif olur hemde saolasın.iyi çalışmalar.

    • admin 17/02/2015, 12:09

      Yüklü zaten gözükmüyormu acaba?

  22. deniz 17/02/2015, 09:11

    Alternatif te sadece bir parti var geri kalanları da yüklermisiniz

    • admin 17/02/2015, 10:46

      Diğer alternatifleri görmeniz için part 2-3-4-5 tıklamanız gerekiyor her parta alternatif eklendi tıklamazsanız göremezsiniz…

  23. Öznur Özkurt 17/02/2015, 00:15

    Admin bu video formatının adı ne acaba ona göre gideyim üye falan olayım çünkü film şuan bende açılmıyor bastığımda üzgün surat çıkıyor. Yada elinde başka format varsa yükleyebilir misin acaba bu filmi bayağıdır bekliyorum çünkü, şimdiden teşekkür ederim.

    • admin 17/02/2015, 01:01

      Merhaba hata almanız enteresan az önce denesik sorunsuz açıldı, alternatif mailru linkini ekledik partlara oradan denermisiniz birde? Teşekkürler

      • Öznur Özkurt 17/02/2015, 21:10

        Çok teşekkürler admin gerçekten minnettarım size 🙂 mailruyu açıyor ama diğer formatı açmıyor telefonum desteklemiyor sanırım.

        • admin 17/02/2015, 21:52

          Merhaba mobilden sadece ok ru formatındaki videolarımı açamıyorsunuz?

          • Öznur Özkurt 18/02/2015, 00:02

            Evet şu ana kadar sitenizde herhangi bir format sorunu yaşamadım sadece bu filmde oldu diğer formatlarda da bazen sorun oldu bir ara telefonum mailru açmıyordu bu yüzden birçok filmi izleyemedim ama bu benim telefonumdan kaynaklanan bir sorundu ve halloldu onun dışında sitemizden gayet memnunum hatta en iyisi diyebilirim gayet başarılısız tebrik ve teşekkür ediyorum 🙂

  24. deniz 16/02/2015, 22:19

    Film acilmiyo

    • admin 16/02/2015, 23:06

      Nasıl açmıyor? Ne hatası alıyorsunuz onu yazınki cevap verelim, film açılıyor bizde birsürü kişi izledi, hatayı yazarsanız yardımcı olalım…

  25. Hüseyin kaya 16/02/2015, 20:08

    çok güzel

  26. rizwan khan 16/02/2015, 18:11

    Elinize sağlık öncelikle. Epeydir beklediğim bir film. Vk veya Mail.ru ne zaman eklenir. Çünkü Mov dosya çıkıyor önüme. indiremiyorum. Teşekkürler ve iyi çalışmalar.

  27. anqa 16/02/2015, 14:15

    çeviri için elinize sağlık 😀

  28. Parvin Madatzadeh 16/02/2015, 00:08

    fragman cok iyi ama film acmiyor…

    • admin 16/02/2015, 00:30

      Açılıyor, ne hatası alıyorsunuz?

  29. mahmud 15/02/2015, 23:16

    admin bu filmi neden izleyemiyorum acmiyor ki

    • admin 15/02/2015, 23:26

      Merhaba kontrol edildi açılıyor tekrar kontrol ediniz.

  30. şahan 15/02/2015, 18:15

    Film güzel ram charanin son filiminin altyazilisi ne zaman cikar acaba

  31. anqa 11/02/2015, 18:31

    surya’nın diğer filmlerini de çevirebilir misiniz

  32. Esra 30/01/2015, 14:27

    sitenizi çok beğeniyorum ve bu filmi de çok merak ediyorum umarım en kısa zaman da alt yazı eklenir .. şimdiden Teşekkürler

    • admin 15/02/2015, 16:29

      Altyazı eklenmiştir iyi seyirler

  33. ayse 19/01/2015, 21:03

    altyazı nezamandan beri bekliyorum ne zaman cıkar

  34. ahmet 28/12/2014, 00:39

    vidyut jamwalı commando filminde coooook sewdim ondan izlerim 😀

  35. öznur 24/12/2014, 23:44

    Acaba altyazı ne zaman çıkar sırf Vidyut Jamval olduğu için izlemek istiyorum aslında. Urduca olsa altyazıya gerek yok da Tamilce bilmiyorum ki ben 🙁

  36. Emilya 24/11/2014, 10:41

    alt yazi lsaydi iyi olurdu

  37. ferol 18/11/2014, 10:40

    güzel film alt yazı ne zaman eklenir

  38. ayse 11/11/2014, 22:36

    alt yazı ne zaman eklenir

Yorum Yap



Benzer Filmler

Hint Filmi İzle

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,vkoante gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz... copyright © 2012
DMCA.com